Опис картин

Опис картини Івана Айвазовського «Дев'ятий вал»

 

Ajvazovskij-Ivan-devyatyj-val

Одне з найвідоміших полотен Івана Айвазовського «Дев'ятий вал» була написана в 1850 році. Вона стала знаменитою відразу ж після написання і була придбана Миколою I. Колекціонер і меценат Третьяков пильно стежив за творчістю Айвазовського, відвідував його виставки і майстерню в Феодосії.

На картині зображено море, сильно хвилюється після недавньої бурі. Але не все ще закінчено - повинен прийти легендарний дев'ятий вал - апогей бур і штормів, найпотужніша і руйнівна хвиля. Кілька уцілілих після корабельної аварії знесилених людей чіпляються за уламок щогли затонулого корабля. Сонце, озаряющее небеса, немов би підбадьорює їх, дає шанси на порятунок, але темна, майже чорна вода хоче поглинути мореплавців, як вже поглинуло їх корабель.

Цей твір написано Айвазовським під час свого творчого підйому. Після «Дев'ятого валу», він написав цілу серію картин, що зображують море під час шторму ( «Веселка» , «Корабель серед бурхливого моря»). Але найвідомішою стала картина «Дев'ятий вал», цей твір став свого роду перепусткою до найширшого світового визнання мальовничого таланту Айвазовського.

Рік написання картини: 1850.

Розміри картини: 221 x 332 см.

Матеріал: полотно.

Техніка написання: масло.

Жанр: марина.

Стиль: романтизм.

Галерея: Державний Російський музей, Санкт-Петербург, Росія.

 

Опис картини Івана Шишкіна «Жито»

 

Shishkin-Ivan-rozh

Картина Івана Шишкіна «Жито» багатьма шанувальниками творчості художника вважається однією з кращих його робіт. Написана вона була вже зрілим, досвідченим живописцем і вбирає в себе всі його майстерність. Соковиті, грамотно підібрані кольори, глибока перспектива - все грає на руку монументальності зображення. Природа ніби застигла, показуючи глядачеві свою непорушність і вічність. Лише ластівки, легко ковзаючи в повітрі над золотим полем, додають в картину трохи руху.

Як і сила російського лісу, простори полів також захоплювали Шишкіна, який неймовірною грою фарб доносив цю любов до глядача. Сусідство могутніх сосен-довгожителів і моря стиглих колосків на картині не випадково - це символічне зображення мощі і багатства російської землі і природи.

На горизонті збираються потужні купчасті хмари, обіцяючи швидкий дощ. Всім тілом відчувається тонко передані тиша і затишність - затишшя перед прийдешньої бурею. Але тиша ця неповна: незважаючи на деяку тяжкість і статичність, в це не віриться - ніби чується гудіння джмелів серед шелестять важких класів, згинаються майже до самої землі.

Дорога, що йде через поле - символічний шлях до щастя, на що вказує і навколишнє і майже стосується її стигла жито, і трава, що виросла на ній, і швидкий злива, що очищає і дає довгоочікувану прохолоду і заспокоєння.

Рік написання картини: 1 878.

Розміри картини: 107 x 187 см.

Матеріал: полотно.

Техніка написання: масло.

Жанр: пейзаж

Стиль: реалізм.

Галерея: Державна Третьяковська галерея, Москва, Росія.

 

 

 

Опис картини Тараса Шевченка «Катерина»

 

Шевченко-Тарас-Katerina

Тарас Шевченко є не тільки визнаним у всьому світі письменником, а й чудовим живописцем. На початку свого творчого шляху він був помічений саме як живописець, і направлений на навчання в Росію.

Після написання поеми «Катерина», по її сюжету, Шевченко пише однойменну картину. На ній він зображує сцену, яка йде відразу за прощанням головної героїні - Катерини зі своїм коханим. Хоча картина описує події, що відбуваються в поемі, і є ілюстрацією, деякі дослідники говорять про неї як про самостійне творі з особливим набором символів.

На картині зображена дівчина приємної зовнішності, вона, опустивши голову, йде боса, по курній дорозі. Одягнена вона в традиційний український одяг: біла сорочка з червоним бантом, спідниця по щиколотку, вінок і червоний фартух. Звуть її, судячи з назви картини, Катерина.

Крім неї, на тій же дорозі під деревом сидить чоловік років п'ятдесяти зі схрещеними руками. Смагляве обличчя його приховано під крислатим капелюхом, видно тільки його вуса і чорне волосся.

І ще один герой цієї картини - солдат на коні, який їде геть. Художник написав його фігуру трохи смутно, незважаючи на загальну детальність полотна.

Рік написання картини: одна тисяча вісімсот сорок дві.

Розміри картини: 93 x 72,3 см.

Матеріал: полотно.

Техніка написання: масло.

Жанр: літературна живопис.

Стиль: романтизм.

Галерея: Національний музей Тараса Шевченка, Київ, Україна.

 

 

Автор: Рафаэль Санти (Raffaello Santi) Название: "Торжество Психеи на Олимпе" Год написания: 1517-1518 годы Место: Вилла Фарнезина, Рим. Направление: #УмбрийскаяШкола Описание: До последних лет своей жизни Рафаэль уделял большое внимание монументальной живописи. Одной из крупнейших работ художника была роспись виллы Фарнезина, принадлежавшей богатейшему римскому банкиру Киджи. В начале 10-х годов 16 века Рафаэль исполнил в главном зале этой виллы фреску «Триумф Галатеи», которая относится к его лучшим произведениям. Около 1518 года были завершены росписи плафона и парусов в другом зале виллы. Они представляют эпизоды мифологической истории Амура и Психеи. Образы этой росписи отличаются большим полнокровием, но сама живопись фрески, выполненная учениками Рафаэля по его эскизам и рисункам, не обладает прежним артистизмом и тонкостью. Мифы о царевне Психее рассказывают о стремлении человеческой души слиться с любовью. За неописуемую красоту люди почитали Психею больше, чем Афродиту. По одной из версий, ревнивая богиня послала своего сына, божество любви Амура, возбудить в девушке страсть к самому уродливому из людей, однако, увидев красавицу, юноша потерял голову и забыл о наказе матери. Став супругом Психеи, он не разрешал ей глядеть на него. Она же, сгорая от любопытства, ночью зажгла светильник и посмотрела на мужа, не заметив горячей капли масла, упавшей на его кожу, и Амур исчез. В конце концов по воле Зевса любящие соединились. Апулей в «Метаморфозах» пересказывает миф о романтической истории Амура и Психеи; странствиях человеческой души, жаждущей встретиться со своей любовью. Прочитать больше об этой и других картинах и их авторах можно на сайте Imcreator.ru #Мировое_Искусство_РафаэльСанти #Mirovoe_iskusstvo_SantiRaffaello #SantiRaffaello #РафаэльСанти #Santi #Санти #mirovoe_iskusstvo #мировое_искусство #искусство #картины #художники